Ris og ros

Ris og ros

​Her kan du gi oss ris, ros eller en idé til hvordan vi kan bli enda bedre i fremtiden. Ros gir oss en god innsikt i hva våre kunder verdsetter, og har du en idé er det kanskje nettopp denne som blir brukt neste gang vi lager et nytt produkt eller gjør endringer på en tjeneste.

Gi oss din klage
Har du hatt en dårlig opplevelse ønsker vi gjerne å høre fra deg. Avhengig av klagens art kan det ta alt fra timer til uker før du får avklaring på din klage. Vi garanterer at du vil få en første tilbakemelding fra oss innen et døgn. 

Vi gjør oppmerksom på at dette er en intern klageordning mellom Danica Pensjon og deg som kunde. Ønsker du å klage din sak til en nøytral klageinstans ber vi deg ta kontakt med Finansklagenemnda.
  1.  
  2.  
  3.  
angir felt som må fylles ut.angir felt som må fylles ut.
Kontakt
73563200 

Kontakt oss

Ring til oss Skriv til oss Ris og ros
Chat med oss

Finn svaret

Ofte stilte spørsmål Diverse skjema