Bedriftsportalen

Superenkel administrering av pensjonsavtalen. 

Som i livet ellers, vil også bedrifter endre seg mye på ett år.  Derfor er det viktig at du som administrerer avtalen har gode verktøy å jobbe med.  Bedriftsportalen gjør det lett å administrere bedriftens pensjonsavtale. 

Her kan du enkelt endre ansattes lønn, stillingsprosent, registrere nyansatte eller melde ut ansatte som har sluttet. Slik får du til enhver tid god oversikt over pensjonsordningen og hvem som er inkludert.  Ved å fortløpende registrere alle endringer i Bedriftsportalen kan du være sikker på at bedriften bare betaler inn det som er nødvendig til oss. Hverken mer eller mindre. 

Logg på Bedriftsportalen

  1. Tast inn brukernavn og passord
  2. Tast inn OTP-passord 
  3. Trykk på Logg inn

Logg på Bedriftsportalen

Meld inn nye medarbeidere i pensjonsavtalen

Det er viktig å registrere nye medarbeidere i pensjonsavtalen så tidlig som mulig etter en ansettelse.  Da blir vedkommende omfattet av pensjonsavtalen med det samme og vi kan begynne å investere pensjonen i henhold til valgt spareprofil. I tillegg vil vi kunne kontakte den nye medarbeideren på et tidlig tidspunkt og gi tilpasset rådgivning, slik vi har lovet.

Når noen slutter eller tar ut permisjon

Du kan enkelt gi beskjed i Bedriftsportalen når en medarbeider slutter eller har permisjon. Når endringen er registrert, går resten automatisk. Det er fortsatt mulig å sende e-mail eller filer via Bedriftsportalen.

Oversikt over pensjonsavtalen

Du som har tilgang til Bedriftsportalen vil kunne se alle detaljer og vilkår i pensjonsavtalen med Danica Pensjon. Du finner også en ansattbrosjyre i Bedriftsportalen. Denne gir en enkel oversikt over bedriftens avtale og mange synes den er fin å dele ut til de ansatte. 

0bb6b1f3-00090256-8987454b

Sjekk ut filmen om Bedriftsportalen

Ta en rundtur i Bedriftsportalen og lær mer om hvilke muligheter du har. 

Har du spørsmål til bruken av Bedriftsportalen, er du velkommen til å kontakte vårt kundesenter 73 56 32 00. Vi har åpent alle hverdager mellom kl. 08.00 og 16.00.
Du kan også sende en epost til danica@danica.no

Spørsmål og svar

  • Hvordan får jeg tilgang til Bedriftsportalen?

    Hvordan får jeg tilgang til Bedriftsportalen?

    Når pensjonsavtalen etableres oppretter vi automtisk tilgang til bedriftsportalen. Vi gir deg  beskjed når du har fått tilgang. 

  • Kan vi bruke Bedriftsportalen fra både PC og Mac?

    Kan vi bruke Bedriftsportalen fra både PC og Mac?

    Ja, Bedriftsportalen kan benyttes fra alle maskiner og styresystemer. Benytter du en PC/Mac, som andre har adgang til anbefaler vi at du alltid lukker faner etter bruk. 

    Hvis du opplever problemer med pålogging må du ikke nøle med å ta kontakt med oss på telefon 73563200 eller på danica@danica.no

  • Kan det være flere administratorer i Bedriftsportalen?

    Kan det være flere administratorer i Bedriftsportalen?

    Ja, det er ingen begrensninger på antall brukere. Vi skiller mellom administratorer og brukere. En administrator får tilgang til å opprette nye administratorer og brukere.

Hva kan vi hjelpe deg med?

En god pensjonsordning er gull verdt og gjør din bedrift til en attraktiv arbeidsplass