I løpet av 2023 vil våre avtaler med deg og alle våre kunder bli gradvis overført til Storebrand sine systemer. Etter din avtale er overført vil du motta informasjon om hvor du kan logge deg inn, og se eller gjøre endringer på avtalen din som før. Vi gjør oppmerksom på at hvis du har flere avtaler i Danica, kan det være at du i en periode fremover må bruke både Min side på www.danica.no og på www.storebrand.no. 

Hvis du ønsker å lese mer, har vi samlet noen spørsmål & svar lenger ned på siden. Vi håper og tror at du som kunde vil bli fornøyd med å på sikt få Storebrand som din leverandør av pensjon, forsikring og sparing.

Har du fått brev fra oss? 

I forbindelse med at produkter overføres til Storebrand, vil du motta varslingsbrev fra oss. Disse brevene er lovpålagt informasjon som vi er pliktig å sende deg.

Om du har flere produkter hos oss, vil du motta flere brev. Du behøver ikke å foreta deg noe, brevene inneholder kun informasjon du som kunde har krav på.