Gå til hovedinnhold
Del

Få hjelp i den vanskelige tiden

Går du med økonomiske bekymringer eller trenger hjelp? Du når oss som før i digitale kanaler, men vi holder stengt for fysiske kundemøter. For bedriftskunder vil vi også begrense møteaktiviteten.

Har du spørsmål omkring Innskuddspensjonsordning?  Les mer her

Onlinemøte.

Alle våre rådgivere er tilgjengelige for onlinemøte. Det eneste du trenger er en datamaskin med internettforbindelse. Du vil få tilsendt en e-post med nærmere instruksjoner for hvordan du kobler deg opp i forkant av møtet, samt nærmere instruksjoner med hva du må ha klart av papirer.

 

Hva gjør vi i Danica Pensjon for å sørge for at vi er best mulig
tilgjengelig for deg?

Vi i Danica Pensjon følger i perioden fremover utviklingen nøye og tilpasser oss de anbefalingene som gis av norske helsemyndigheter. Noe av dette vil for deg bety lengre ventetid på telefon, utsatte møter eller at det tar lengre tid å behandle kundesaker.

 

Kommer det nye retningslinjer vil vi oppdatere siden fortløpende.

Dersom noen av de retningslinjene som gis av helsemyndighetene vil påvirke Danica Pensjon, vil du finne mer informasjon på denne siden.

 

Kontakt oss

Det er ingenting vi heller vil enn å snakke med våre kunder.  På grunn av den ekstraordinære situasjonen, kan du for øyeblikket oppleve litt ventetid når du kontakter oss.  Vi skal gjøre vårt beste for å hjelpe deg. Kontakt oss på 73 56 32 00, eller danica@danica.no. Du kan også booke et møte med en av våre rådgivere.

 

Book møte

Webinar: Danske Bank

Koronaviruset: Ukentlig oppdatering fra finansmarkedene

Hvordan påvirker koronaviruset finansmarkedene, og økonomien i inn- og utland? Få siste innsikt hver uke fra noen av våre fremste eksperter.

 

Les mer og meld deg på her

 


Er det lenge siden du sjekket om du har riktige forsikringer og om du sparer nok til pensjon?